Colruyt knipoogt naar nieuwe generatie

Colruyt knipoogt naar nieuwe generatie

“Het is nu een Colruyt vierde generatie”, vertelt de persverantwoordelijke Silja Decock. “We willen het voor de klanten nog aangenamer maken. En makkelijker winkelen ook. Het is niet plots een poepsjieke winkel geworden of zo. We blijven trouw aan onze fylosofie.”

En dus zijn de duurzamele materialen ook in de nieuwe winkel zoals vanouds van de partij. Net zoals de functionele winkelrekken. “Wat er dan wel wijzigde? Er is overal energievriendelijke ledverlichting. Meer grijstinten in plaats van de oranje kleuren. Aan de versafdeling plaatsten we een zogenaamd luchtgordijn. We vervingen de diepvrieskoffers en creëerden meer openheid aan de kassa’s. Efficiënt winkelen en lage prijzen zijn bij dat alles nog altijd heel belangrijk voor ons.” Een behoorlijk grote aanpassing vinden de klanten wellicht in de beenhouwerij, die tegen 8 maart helemaal operationeel moet zijn; mét zelfbediening waarbij de slagers ter plaatse in actie te zien zijn.